2012年3月11日 星期日

又係婚展

由於仍未搵到啱既嫁衣, 所以男友再陪我入嚟婚展, 今次都係每間細心咁睇, 撞啱d booth 有show 行, 都會睇埋.

俏佳人
著係公仔d款式都好靚, 之前同朋友入過門市望過下. 幾靚. 但唔平. 之前係舖頭度問過, 兩尺內拖尾婚紗+2晚裝$6998.


新婚情報
係人地d blog 話老細好hard sell . 而之前我都入過舖度睇, 本來都無諗過再睇依間. 但俾佢門口件婚紗吸引住, 一問, 原來無得租, 只有買. 會展價22,xxx . 話如果門市度買要4萬幾, 即閃.


Zara
佢地d 款式係出面較少有, 原來係西班牙度返貨(無記錯係咁講). 其實我地係比佢著係公仔既一件晚裝吸引而走入嚟.
係一件深紅色A-LINE 晚裝裙.大露背, 有銀色肩帶, 係背後會有一條由幾粒好似紅寶石咁既鏈扣返住左右兩邊肩帶上. 好靚.
佢地有三條LINE . 第一條唔洗加錢, 第二條加$1,000/條. 最貴條LINE 要加$2000/條. 好彩最貴條LINE 我唔識欣賞 .
而依件深紅色晚裝就屬於第二條line . 要加1k.
但近睇條裙都有少少勾紗. 咁下年一月會唔會勾難哂架. 而且無得改長度, 真係要試下至知會係點喎.
價錢. 間嘢好神秘 , 開始時已經唔肯講價錢 (要知道價錢都係重要考慮之一嘛) . 睇完IPAD d 衫後, 再問, 佢都只係開ipad 講價錢, 話無印價錢表傳單. 好古怪. 平均計開太約$2k/條


希臘女神
今日男友有嚟, 梗係再同佢睇多一次, 佢都覺得d 衫ok . 叫我搵日約去試衫, 但我近排發覺, 佢地d 衫同出面好多舖撞款. 有d 款連百利間charming 都有. 所以要再諗下先.


唯美主義
我男友大讚依間d sales 好肯做, 我地可能只係講一句話依件好似幾好. 只要件衫係會場, 佢地都會即時搵同事拎出嚟俾我地睇. 我男友都話佢地d 衫幾靚. 亦意外地佢話佢父母唔會理我選乜嘢色既衫, 因為我有問過灰色嗰件得唔得, 佢都話靚. 嘩... 咁依間又可以重新考慮囉.



就係依條裙喇.




沒有留言:

張貼留言