2011年7月19日 星期二

港島一夜遊 - Part .4 譽宴

譽宴 - 銅鑼灣
見仲有時間, 就去埋好多人讚好既銅鑼灣譽宴睇埋啦.
有獨立電梯, 咁d 賓客上落都方便d. 幾好.
樓底好高, 都好大間, 有一邊有第二層, 新娘房就係第二層.
同埋d 人讚話進場時由樓梯行落嚟, 全世界都望住好好咁. 但我只會擔心著唔慣高跟鞋既我會仆左落嚟啫.
個場既裝修我都覺得同其它場差唔多, 無乜特色. 可能我唔係嗰d 公主型啦. 依間我麻麻地.
同埋個min charge 無forum d 人講得咁貴. 要成20幾萬咁跨張.
但以我地既圍數, 只可以包到樓下, 即係新娘房隔離 (即第二層) , 會有街客食晚飯.






沒有留言:

張貼留言