2011年7月22日 星期五

黃埔海逸酒店- 中菜廳

由於某些原因, 所以今日獨自到黃埔, 咁就順手到媽咪叫睇既場地睇下啦.
其實由於我爸喜歡熱鬧 , 覺得酒樓會高興d , 所以一直都只係睇酒樓. 無諗過要搵酒店呢.

其實我媽唔講, 我都無諗過嚟依度睇, 不過一入去即刻俾場內海境吸引住, 我等緊經理出嚟前, 視線一直無離開過個海境. 但夜晚應該乜嘢都睇唔到. 所以依一part 可以不理.

個場都幾怪, 如果我地擺十圍內可以包到一邊. 但如果16圍, 就要擺埋另一邊. 個場好似"L"型咁. 咁即係有一邊要全場睇電視或者唔知發生乜嘢事.
BACKDROP , 佢地包既Backdrop 真係睇到我眼都突埋, 係十幾年前酒樓嗰款, 得一個囍字嗰款. 即係要俾錢搞啦.
出面receiption 又係, 又係唔俾錢見唔到人.

所以依個場, 唔啱我囉.






沒有留言:

張貼留言