2011年7月31日 星期日

FREE - Pre-wedding

家姐朋友得知我地結婚, 所以將佢之前買左, 但一直無去影既台灣package 送俾我地.
嘩...... 個package 成$12,xxx 架. 真係多謝哂. 咁又慳一筆.

有人送啫. 咁我都要做吓功課既. 睇下去台灣影相要注意d 乜架. 間嘢要亞太麗緻, 好似無乜人影依間咁.

只係搵到d 舊post. 但見d 人都讚多既. 但因為都係幾年前既. 但之後睇睇下, 俾人讚既兩位攝影師都相繼離職. 之後嗰d 攝影師好多都俾人彈. 本來好開心既我, 真係睇到15, 16 , 諗緊係咪仲應該去影.

再睇埋佢地個website d 相...... 嘩. 我覺得我朋友係大陸影嗰d 仲靚過佢多多聲. 所以同男友商量後, 都係唔好用依個package . 費事連機票, 酒店錢都蝕埋.

沒有留言:

張貼留言