2011年7月31日 星期日

帶四大長老睇場


其實經過多次睇場 , 同男友商議後, 決定係盈暉臺-  百樂門.  

須然酒樓外面環境一般 , 但入左酒樓後, 又好獨立吖. 佢地又好多嘢可以配合到. 連我地咁少圍數都可以俾我地包場.

所以今日中午就帶男友父母來飲茶,俾佢地睇下覺得有無問題. 佢地都覺得幾好. 仲叫我地快d 搵師傅擇日.

由於我家人下午至由澳門回港. 所以只好晚上再同佢地嚟食晚飯, 又順便睇場. 不過我媽咪覺得地點唔係太好, 佢喜歡mega box 既百樂門多d. 係咁問點解同一菜單價錢, 唔選mega box .
唉..... mega box 我一定包唔到場. 人地個場咁大, 如果有另一pair 人擺得多過我. 要間場就預左. 但個台呢?? 俾邊一邊呢?? 佢淨係諗部分既嘢. 唔諗吓出嚟既效果. 真係令我好激氣.

不過激氣還激氣 . 男友就話, 我媽咪唔鍾意. 咁咪再搵其它場囉...... 咁即係又要再去睇場囉. 



沒有留言:

張貼留言