2011年7月26日 星期二

觀塘- 譽宴、玉桃苑、尚宴、club one 、聘珍樓

嚟到至發現全座大廈都係酒樓。第一間就先睇譽宴。(由於今日無影相, 所以全部無相片可以作參考)




譽宴



環境我覺得普通, 係正常酒樓裝修. 相比起太子, 太子裝修好好多.



依度就有一個露台, 可以用嚟註冊 , 而擺酒當晚亦方便賓客走出嚟食煙, 唔洗走落樓下.



 



尚宴



裝修環境都係普通啦 , 唔知點解好唔鍾意佢d.



有兩間新娘房, 大間for 新娘用. 台另一邊又有一間, 但細d , 不過都有埋toilet . 可以俾奶奶用. 唔通有好多人反映同奶奶不和. 所以要兩間新娘房??



…. 佢個min-charge 好貴呀 - 17. 酒樓咋喎.



 



 玉桃苑



同男友第一次聽依個名, 幫佢改左 玉蒲團”. 本來都不寄予厚望 . 但出奇地滿意喎.



每一台都有一射燈照住台中間, 所有燈光都可以轉換顏色, 我地可以話食乳豬時要紅色. 中間時間要紫色. 其它時間要轉乜嘢色都得, 佢話到時有個燈光師係度.



Backdrop . 佢有三款 , 教堂, 中式. 西式. 只要一按制, 布簾即刻可以轉換. 好好喎. d 相咪係唔同時段有唔同效果囉.



菜單 . 好多嘢都已經包哂. 即係當晚擺幾多圍就俾幾多錢就得. 無乜嘢要另外加錢.



不過包場min-charge 企得好硬,
一定要15. 我地提早年幾都唔可以俾我地包埋場.



因為佢有話俾我地知會點間俾我地, 間完出嚟, 佢只有約3, 4張台做街客生意. 但洗手間就要係返個場度行返出嚟, 經過街客至可以去到洗手間.



所以都要諗一諗.



 



 Club One



未入商場, 係樓下已經聽到音樂聲. 上一層就到30尺樓底既大堂, 但其實只係一個好細小既reception . 跟本不會久留.



上到去至發現原來有人擺酒中. 但其實一上到電梯頂已經係會場, 都幾open.



因為有人擺酒中, 所以只好第二日再嚟過.



 



聘珍樓



其實都無諗過嚟睇, 因為印象中依間嘢唔係平嘢嚟 . 但反正過開嚟, 就順手睇埋啦.



間嘢係商業中心裡面 . lift 好慢. 一開lift, 我都男友都左出嚟, 因為見到既係一個空中花園. 可能無諗過係咁. 都幾意外.



跟住我地已經俾佢地既中式裝修吸引住, 因為出面較少見.



負責既經理休息 , 所以由一位樓面帶我地行左個圈了解一下. 但由於佢好多嘢都唔知 . 所以好快走左lu.



 


沒有留言:

張貼留言