2011年7月11日 星期一

通知男家父母

噙日通知完我父母,咁就淨返男友父母喇。
其實前幾年未來99都有催過男友結婚,但只係一直無理佢。
今日返左男友屋企食飯,順便通知佢地。佢地只係講句一早就應該啦。咁就完成左。
佢地都有問我地擺唔擺酒。果然,99話唔擺酒,只係註冊,之後都要請返親友食返餐,如果要請既,咁不如擺酒啦。
正式通知哂四大長老,咁我地就要開始行動喇。

返到屋企,我沖完涼出嚟,我男友話佢已經係FB改左我地為"已訂婚"。
啊...... 我地乜都未搞,連幾時婚期都未決定,我真係唔想公開住,佢見我咁講,話咁改返囉。但改左唔夠一分鐘,已經有幾個人係度讚同講恭喜,所以就算喇。有人問就老實答佢地乜都未搞啦。

沒有留言:

張貼留言