2011年7月10日 星期日

提親

家姐細佬也不在香港,所以就陪我家倆老食飯,順便由男友提親。
今日入左元朗泰屋企食,坐露天位。一直諗緊男友幾時講,因為食到中間佢都未講,想點。
無幾耐,男友突然拎走我父母既手機(因為佢地成日玩whatsapp),話有事要講,就係"我地決定要結婚喇"。爸爸就講句恭喜,媽咪就問係咪佢地第一個知,咁當然係啦,可能佢會覺得我地會專重佢。
其實我父母都係好開通既人,我同男友住埋一齊咁多年,從來都催過我地結婚,只要我地開心就得喇。
佢地有問過我地點搞,我地話擺酒。跟住媽咪講左幾次佢唔介意我地唔擺酒,因為唔想我地嘥錢。但因為預左未來99要我地擺,所以我只係講男友想擺。
就係咁,就順利完成通知我父母既任務喇。

沒有留言:

張貼留言