2015年5月30日 星期六

失蹤的兩個月

依兩個月真係無乜點理個BLOG,其實上年公司電腦出左問題後,已經唔敢再係公司LOGIN 任何私人A/C既嘢,所以連帶BLOG 都只會留係家中電腦度打。就因為咁所以依家可能星期六,日至會一次過打幾編上BLOG。

但係,3月中時,有日無端端眼痛,只為只係普通桃針,諗住過兩日會無事。點知第二日竟然變大粒左,過多兩日仲要腫埋眼底。所以即刻係去醫生,差不多兩星期也不好,仲要係好大粒,所以醫生轉我去眼科放膿手術。
4月1日到眼科度放膿,好彩老公陪我去,因為做完變左獨眼龍,但打左止痛針都無乜嘢,仲捉左老公同我去果欄買日本士多啤梨。但買完無耐,啲止痛藥開始散。真係越來越痛。所以快手食埋嘢就返屋企食藥休息。


本來以為一次可以搞掂哂,點知過左差不多兩星期都仲有粒細細既瘡係同一位置。因為之前未生過眼瘡,以為係未消腫,所以係星期六再去眼科醫生度覆診。
點知,醫生睇完話可能仲有膿係入裡,又話咁都無計架喎。態度真係好令人覺得不負責任,其實嚟之前都有懷疑過係咪入裡仲有膿,都諗緊如果真係仲有膿,仲俾唔俾醫生搞,因為俾人感覺不太專業咁。
但最後今次佢話由於上次我已經做過一次,所以今只係收回成本費用$500。(上次收我$1650,因為唔Claim 保險所以平啲,因為佢地問左我兩次洗唔洗claim 保險,醫生知唔洗至報價錢)
(我媽後嚟知道要再開刀,心痛之餘,仲要鬧有乜理由今次仲要俾錢,佢應該免費做這轉手術,同叫我告依個醫生)。
由於老公想我盡快好返,所以話今次做埋,所以即場再開刀放膿。其實真係好鬼痛,雖然佢用幼針打止痛藥,但打眼皮既位置真係好痛,之後又可以會扭啲設備係眼上來固定位置,諗起都想死,今次手術就真係感覺到佢用力壓啲腫出嚟。
可能今次係星期六,多啲人嚟眼佢,上次做完手術都俾我休息差不多一小時至話可以走,今次半個鐘就話走得,我出左房,果然有2~3組人係度等。

過左一星期左右,姑娘有打嚟問我情況,但當時唔得閒聽,所以跳左去留言。

再過多一星期,我見仲係仲有少少腫,同埋仲有好深色應該係醫生用力壓啲膿出嚟既印。所以忍唔住打去問吓其實會腫幾耐,今次由醫生自行接聽電話,佢話大約一星期左右已經可以完全消腫,聽到我話仲有啲腫,又話咁都無計架喎,無理由架。要我再約時間上去覆診,要睇過至知係乜嘢事。講真,上次第二次已經好勉強俾佢做第二次手術,所以真係唔會再上去第三次。
好彩,再過多兩星期已經消腫左,但眼尾位仍有少少腫起,但唔覺眼,可能係開兩次刀,嗰個係開刀傷口腫起少少既原因。

但黑仔既我,係隻眼未消腫前又俾老公傳染左咳俾我,仲要咳得嚴重過佢好多,連聲到變埋。最辛苦係,夜晚瞓覺時會咳得特別嚴重,瞓唔到,好難瞓得著,但如果半夜醒左,又會再次咳過不停,辛苦到想死。兩次西醫也睇不好,所以只好再入元朗睇中醫,我既咳真係只有佢地睇得好,但可能今次真係太勁,睇兩次都仲有手尾,要再食西藥至好。

今年 3 ~ 5月對我嚟講真係過得好辛苦,仲要係不停食藥食到想死。

沒有留言:

張貼留言