2015年2月14日 星期六

一月份敗家物

一月份真係不停買嘢,依家只係記得買左以下。有部份細件嘢都唔記得喇。因為已經收埋左。

最開心同最癲係買到以下三個花花盅。因為Cassis 依個深紫色真係恨左好耐,估唔到佢突然出返,仲要係香港出。所以好癲咁,係返貨當天既lunch time 走左出尖沙咀專門店買。係一小時來回。
依家有 65折,所以一次過買埋Lavender同 Baby Violet。





講真cassis 個花盅唔算完美,但真係太靚又太鍾意喇。所以二選一揀左一個。
好好彩決定中午出去買花盅,因為我買時已經淨返無幾多個,回到公司已經見人話已經無貨喇。所以如果放工至出去,一定買唔到。

蓋上有一個小氣孔


另外,依個月買得最多一定係Starbucks 產品。
因為羊年會出特別版,老公係羊仔,所以更係買俾佢啦。(其實係滿足我自己購買慾啦)

好鍾意依個羊羊杯墊,但佢原先配隻杯就唔太靚,反而鍾意另一隻羊羊杯,所以決定買哂兩個。
原先個杯墊係配左邊隻杯,但我較喜歡右邊隻杯啦。

再自己組合送俾老公。(結婚兩週年禮物)

另外,再係網上買左依個韓國版starbucks 細羊羊杯俾埋老公。

其實本身係想買依款淺藍色大容量一啲既韓版羊羊杯俾老公,但太好賣,第一日已經俾人搶哂,又唔想用炒價買,所以放棄。



仲有依張韓版羊羊卡都係買唔到啦。好鬼靚。


另外,靠朋友鍾意買到依款限量版Alice + Olivia by Stacey Bendet x Starbucks 杯送俾我位叫Alice 既朋友。依隻都好難買到,好似出左三日已經售罄。我朋友係第二日入機場睇歌劇見到即刻打俾我至買到。有啲後悔無買隻俾自已。不過老公話我已經好多隻杯喇。




所以最後我只係買返張Alice & Olivia 既儲值卡俾自己用咋。

仲有依張羊羊儲值卡啦。



好多嘢都費事一次過拎返屋企,所以放哂係公司。最後咪變成.......... 好多袋嘢放哂係個位後面囉。


沒有留言:

張貼留言