2013年12月30日 星期一

二人世界的晚餐

聖誕節幾日假期都一班人度過,假期過後終於可以兩個人食返餐飯,過返二人世界。
依幾日愛上用焗爐焗嘢食,啲肉無咁UN,容易咬好多,又唔洗點睇火,好易搞。

依幾日整左燒(焗)排骨 + 蒜蓉帶子意大利粉
兩樣都係第一次整,老公大讚個排骨好食,有90分,留返10分俾我進步喎。
其實佢原先好怕我整得唔好食,嘥左舊骨啦。
焗左差不多40分鐘,表面有少少濃,但入面啲肉,剛剛熟,仲好多肉汁。







老公最愛既焗雞棒





仲有韓汁焗豬扒
老公又係大讚依個夠香口,好好食,都係第一次整架。
本來諗住當中餐咁食,但整整吓都係用碟上,仲整埋心形飯。







依排天氣咁凍,當然煲返啲湯暖吓啦。今次加左少少牛肝菌,煲湯香左好多,菇味好重。
今次個湯好快出味,我煲左一個半鐘已經好夠味。


2 則留言:

  1. 呢個湯我都買過, 幾隻我覺得响螺片最快出味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依隻湯真係好快出味,下次試埋花膠先。

      刪除