2013年8月16日 星期五

忙碌的

近期較為忙碌,所以大半個月嚟都無時間update 個blog喇。

上星期生日當日,除左收到朋友既祝福外,仲收到我好朋友通知,佢生左個小寶寶呀,收到佢既好消息,仲開心過自己生日。

另外,老公仲特登陪我到L.C. 選購禮物,因為表妹既女女於月尾擺百日宴,要買定禮物,雖然老公話BB唔多啱用瓷器,但我好堅持要買依份禮物。買後,老公都話,份禮物似係我鍾意多啲。
(其實依Set嘢,我真係睇中左好耐喇,但唔知自己將來生仔生女,所以唔敢買住)




真係好忙,忙到無乜時間煮飯,但都有煮吓嘢既。
老公有晚突然話想食湯圓,好彩屋企有糯米粉,薑等。
仲有煲左竹蔗茅根紅蘿蔔馬蹄水,用staub 嚟煲,煲左差唔多兩個鐘,啲水好似無少過咁,真係好鎖水。



家姐去左泰國,更係叫佢買啲手信俾我啦。
依家真係變左喇,依家連手信都係要入廚既嘢。



調味料:
近期真係入左唔少調味料。
最左嗰支係芝麻沙律醬,係Apita 度買,差唔多成$50.00,好貴。雖然未食過依款,但同老公都覺得,芝麻沙律醬點好多嘢都好夾,例如:沙律,豆腐,牛肉等。
另外兩樽係759度入貨,7折後好似太約$13.00左右。好抵。



沒有留言:

張貼留言