2012年7月6日 星期五

1st fitting - 唯美主義

噙晚終於去左1st fitting 喇. 今次可以試十件. 

佢地好好. 最後俾我試左十二件. 佢地好主動不停介紹衫俾我. 唔會話join 左之後無任何service. 同行既伴娘同男友都讚佢地服務好.
原來跟我張單既Carmen 有左BB喎. 真係恭喜哂. 但佢初時都好負責任幫我試衫. 但多左個助手  Venus.  佢都好好人架.  之後會由佢跟我張單. 
( 其實我都係之後至知道Carmen有左BB 咋 , 都有d 唔好意思之前佢咁盡責咁幫我試衫)

今日試左兩婚紗, 9晚裝. 婚紗佢無我想要嗰d 款. 只有接近. 但著得好肥呀. 所以都係揀返原來揀嗰件.

由於噙日個人好殘. 所以相片只提供朋友版. 費事嚇親人.

沒有留言:

張貼留言