2012年6月23日 星期六

Carie Lam - Confirmed

今日終於confirm 埋mua 喇.

佢就係makeup secreat - Carie Lam.

本身對妝既要求係簡單, 自然. 耐看. 髮型都係要簡單, 耐看. 唔想有太多嘢係頭上.

化妝, Carie 知我要自然, 唔要太濃, 已經盡力輕手. 其實佢網上既相. 都偏向簡單, 自然. 係我想要既嘢.
不過陪同既家姐卻認為過淡. 但我唔想要太濃呢.



家姐認為婚紗要配一個較高貴既髮型 . 所以要求試這個. 不過其實本身我不太喜歡這髮型 . 不過是但啦. 試下無壞.
因為我本身鍾意既髮型係好簡單既款. 對Carie 嚟講, 一定無難度. 咁依家試左依個髮型 , 滿足吓家人啦. 咁又可以考慮吓啱唔啱自己.


 


由於已經confirm 左灰色件晚裝, 佢地認為配一個型格少少既髮型會襯d. 咁又試下啦.




其實本身只係諗到自已大概想要既髮型要簡單款, 適合下午註冊時用.
但如果全晚都係簡單款既髮型 , 都怕會好悶. 好似無乜轉過咁. 但我自己都諗唔到有乜嘢髮型啱自己. 所以只好聽其它人意見 .

今日試妝其間至醒起, 我仲有晚上進場都係著婚紗喎. 咁咪要有兩個唔同髮型配件婚紗囉. 唉, 髮型好難諗呢.
不如交返俾Carie 算喇. 搵得佢就要信任佢.




Makeup Secret website : http://www.fotop.net/makeupsecret/Bridal_Makeup

3 則留言:

  1. 我又係好怕個頭一舊二舊,
    簡單乾淨已經好靚,
    第一個古典頭感覺好重,
    第二個頭好good呀, 型~
    [版主回覆06/25/2012 14:13:42]我都好怕太多嘢係個頭度.
    所以其實第一個頭都係應我家姐要求整. 佢話要高貴d, 所以不如試吓kelly 頭.
    但我會覺得太大舊嘢.

    回覆刪除
  2. 呢間化妝學校都算係平靚正呀~
    [版主回覆10/09/2012 22:40:54]係呀, 我朋友用過依間介紹我架.
    價錢平, 仲另外包埋六個人化妝. 超值.

    回覆刪除
  3. carie ok ma???
    想知佢地俾你試几多次妝?
    [版主回覆08/28/2013 01:21:08]carie ok ar. 我好滿意呀. 我媽咪到依家都讚carie 化得好呀.
    試妝.... 1次囉. 我即join 就唔洗俾試妝費.
    定你想問試妝時, 試左幾多個妝同髮型 ??

    回覆刪除