2012年6月30日 星期六

誓詞

之前搵律師時, 每次都會問, 可唔可以用自己既誓詞. 答案係可以既.

誓詞原來有好多款.
由律師讀一大段嘢, 然後我地只係講: 我願意.
以前可能睇電視睇得多, 覺得咁樣我浪漫 , 好童話. 但到自己搞婚禮d嘢時, 覺得自己讀一段誓詞出嚟, 意義好大. 唔想簡簡單單咁只講一句"我願意".

其實王律師已經提供左兩款誓詞俾我地選擇 , 或者自己提供俾佢都可以, 但如果自已網上搵既要提早少少俾佢. 因為要幫我印出嚟俾我地當日照住讀. 真細心.

經過網上搜尋一大輪之後. 發覺網上好多都太肉麻/古怪或者係含中教信仰. 講真, 我未必講得出口. 所以不如用返律師提供既誓詞.

有向男友提議過不如用"我家有隻河東獅"既台詞作為誓詞. 如果佢肯讀 , 我會勁冧囉 . 不過佢肯定唔制 . 同埋我唔會講返相同既誓詞俾佢.
( 不過我都唔知依段嘢可唔可以誓詞. 可能要加返我地d 名至得 )

"我家有隻河東獅" 誓詞
從現在開始,我只疼你一個,竉你,不會騙你。答應你的每一件事情我都會做到;對你講的每一句話都是真話。不欺負你 , 不罵你,相信你。有人欺負,我會第一時間出來幫你。你開心的時候,我會陪著你開心;你不開心,我也會哄得你開心。永遠覺得你最靚,做夢都會夢見你,在我的心裡,只有你。



威廉王子的婚約誓詞
我,威廉亞瑟菲力浦路易斯在神聖的婚約中以你,凱薩琳伊麗莎白作為我的妻子,今後無論順境或逆境,無論富有或貧窮,健康或疾病,都彼此相愛,珍惜,直至死亡才能把我們分開。我向你承諾。



例一。(網上搵到較正常既)
新郎
我_________ ,娶你_____做我的妻子。我願對你承諾,從今天開始,無論是順境或是逆境,富有或貧窮,健康或疾病,我將永遠愛你,珍惜你直到地老天長,我承諾我將對你永遠忠實。

新娘
我_____,嫁給你_____做我的丈夫。我願對你承諾,從今天開始,無論是順境或是逆境,富有或貧窮,健康或疾病,我將永遠愛你,珍惜你直到地老天長,我承諾我將對你永遠忠實。



例二。(網上搵到較正常既,同例一好相似)
新郎
我_________ ,娶你_____做我的妻子。從今以後,無論是順境或逆境,富足或貧窮,健康或疾病,我都將愛護你,珍惜你,直到天長地久,我承諾一生一世,對你忠心到底。

新娘
我_____,嫁給你_____做我的丈夫。從今以後,無論是順境或逆境,富足或貧窮,健康或疾病,我都將愛護你,珍惜你,直到天長地久,我承諾一生一世,對你忠心到底。



例三。(由王律師提供)
新郎
我請在場各人見證,我_____願以你_____為我合法妻子。

新娘
我請在場各人見證,我_____願以你_____為我合法丈夫。



例四。(由王律師提供)
新郎
我懇請在場各人見證,我_____願以你_____為我合法妻子,承諾從今以後,無論環境順逆,疾病與健康,貧窮與富貴,我都永遠愛護你,尊重你,關心你,信任你,與你同甘共苦,對你終身不渝,愛你一生一世,此生不變,直到永遠,永遠。

新娘
我_____承諾從今以後,無論環境順逆,疾病與健康,貧窮與富貴,我都永遠愛慕你,尊重你,支持你,珍惜你,對你終身不渝,愛你一生一世,此生不變,我懇請在場各人見證,我____願以你____為我合法丈夫。




4 則留言:

  1. Thx for share~ can u add me?
    [版主回覆07/02/2012 10:22:32]added.

    回覆刪除
  2. 係呀....可以自訂,畀律師睇過ok 就得。
    因為外子係基督徒,唔肯響天主教教堂行禮。
    所以我地唔行church,響酒樓行禮就算。
    但就同律師傾用返church既誓詞。(Coz...我好介意!!)
    [版主回覆07/04/2012 13:58:24]行唔行教堂都無所謂啦, 最重要你地兩個有共識啫.
    結婚只係一個過程, 未來既日子至係最重要.

    回覆刪除
  3. 除非新娘子好冷靜, 如果唔係, 誓詞短一點好.
    我只係講咗4隻字, 就喊到讀不下去.
    如果誓詞長, 就會好辛苦呢....
    [版主回覆07/04/2012 14:00:09]我又無諗過依個問題喎.
    我仲諗住可能揀例四嗰個tim. 都幾長吓.

    回覆刪除
  4. 見到D誓詞已經夠感動!
    [版主回覆07/06/2012 13:49:43]哈哈.... 經下面位sis 講一講,
    我都開始有d 擔心會喊住嚟講.

    回覆刪除