2011年8月28日 星期日

荔枝角- 裕滿人家


由於家姐朋友一直未回覆到譽宴既價錢, 而婚展又到喇. 所以我地都好心急想要既期會唔會俾人book 左.

係依段期間, 有朋友介紹左依間俾我, 佢之前嚟飲過, 覺得幾靚. 所以噙日入婚展睇嘢時, 都坐低左聽下有乜優惠 . 因為如果譽宴無期, 我都要搵定後備.

嘩... 不得之了, 真係好吸引. 送好多嘢.

每圍送美心或者東海堂餅卡- 8張.(由於佢地公司未決定, 所以都未知會送邊間) . 如果我擺16圍咪即係送128張?? 差唔多唔洗再額外餅卡.

送簽名佈, 送帖- 張帖係會印有新人相片的 (但其實我唔係太鍾意, 所以張帖唔係太吸引我) . 佢地會幫我地print 埋坐位表.

16-18 圍可以包西式.間場既板係由底至頂的.

轉鮑魚都係加$550/圍(無記錯話係三頭鮑).

設備 -- 係進場前, 嘉賓睇緊片時, 我地會係另一邊有一部電視一齊睇, 到差唔多時間會有職員帶我地準備進場.  進場門口內有一部噴霧機,  台上又要泡泡及霧機做效果 .

由於我男友未去過依度 , 所以今日就過嚟同佢睇吓. 因為噙日婚展, 佢地送左$50現金卷. 咁就順手用埋啦.

其實我之前都嚟過飲茶, 都大概知係點. 不過男友未嚟過.

酒樓內有一位女經理(唔知係咪經理, 但應該係跟婚宴既) , 見我地等食期間係咁望, 所以過嚟問我地係咪睇場. 由於接近3,4點. 佢地都要佈置晚上既宴會. 所以依位小姐都順手開埋噙日婚展好似無提過既射燈俾我地睇, 係有新人既名, 係咁慢轉同射係牆上. (不過佢唔講, 我都睇唔出係名嚟)

另外, 頂部燈光係會不停轉色. 但就唔可以自由選擇要乜色. 只可以由佢不停變色.

場地裝修似酒店. 其它嘢都同噙日婚展所講既差唔多. 不過等進場時, 要係商場走廊度等. 依part 好似麻麻地.

同埋間酒樓名唔好聽囉. 唔明點解佢唔改另一個好d 既名. 因為之前未來62 聽到依個名, 印象係停留係元朗嗰間殘舊元朗人家(同一集團)

沒有留言:

張貼留言