2011年7月19日 星期二

港島一夜遊 - Part .1 大舞台.

由於晚上約左朋友係銅鑼灣晚飯, 所以當然唔好浪費啦. 同男友搵返哂係婚展睇啱既酒樓去睇場.

其實我未去過大舞台. 所以就算都知未必會選擇 , 但點都想去睇一下. 所以第一間睇既場係大舞台.

去到無開既, 電梯又關了, 所以打電話問返聯絡人. 好彩佢話今晚有嘢要維修所以至休息. 但係樓上係有人的. 叫我地搬開個欄, 行上電梯搵人開燈俾我地睇.

嘩.... 真係好闊落, 好靚呀, 我鍾意佢古典既裝修 , 好特別好靚. 真係超鍾意呀. 但係我地只會擺大約15-18圍左右. 可能依度太大, 唔需要開樓上, 但個場又有少少怪. 因為電梯係中間. 咁進場時, 只可以係一邊進場, 另一邊既人未必望得到. min charge 都唔少呀, 要15萬. 我地要既日子又無折頭. 又要加一, 都幾貴. 如果選到既日子有七折就好抵囉.







沒有留言:

張貼留言